Monika Czuba, Project Manager Reinhold Expo Sp. z.o.o w rozmowie z Elżbietą Łuczkiewicz
Jacy wystawcy zaprezentują się na Franchising Fair?
Franchising Fair to targi ogólnobranżowe, ponieważ franczyza możliwa jest w praktycznie każdej branży. Wystawcy reprezentują nie tylko sektory takie jak gastronomia czy finanse, obecni będą również na przykład reprezentanci branży dietetycznej, poligraficznej, na targach będzie też możliwość zapoznania się z ofertą rosyjskiej sieci barów z alkoholem. Dzięki temu targi Franchising Fair będą wyjątkowo zróżnicowane, każdy znajdzie rozwiązanie dla siebie.
W ramach targów zaplanowano liczne panele dyskusyjne i konferencje. Jaka będzie ich tematyka?
Konferencje dostarczą odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i zagadnienia, nasi prelegenci wyjaśnią, jak założyć własną firmę i jak pozyskać środki na rozwój biznesu. Zarówno wystawcy jak i odwiedzający będą mieli idealną okazję zasięgnąć informacji na temat nowości w branży franczyzowej, a także poznać nowe rozwiązania dostosowane do ich potrzeb, możliwości i zainteresowań. Oprócz części edukacyjnej i informacyjnej będą też tematy motywujące potencjalnych franczyzobiorców do rozpoczęcia własnej działalności pod znaną marką.
To pierwsza edycja targów we Wrocławiu, poprzednia odbywała się w Warszawie. Jak pani ocenia zeszłoroczną edycję i dlaczego podjęto decyzję o przeniesieniu targów do Wrocławia?
Zeszłoroczną edycję oceniam jako bardzo udaną, świadczy o tym to, że większość wystawców wróciła do nas i potwierdziła swój udział w edycji wrocławskiej. Wystawcy ocenili targi jako udane ze względu na obecność konkretnych odwiedzających, którzy poszukiwali określonych rozwiązań i byli gotowi na rozpoczęcie współpracy. Wrocław to 4 największe miasto w Polsce i 3 największy ośrodek akademicki, co wpływa na atrakcyjność rynku dla franczyzodawców. Według przeprowadzonych badań wśród naszych klientów najwięcej zapytań było o Wrocław, właśnie ze względu na jego atrakcyjność inwestycyjną.
Co zyskają wystawcy na udziale w targach? Jakie korzyści płyną z udziału w Franchising Fair?
Targi Franchising Fair to najlepsza okazja na bezpośredni kontakt z potencjalnymi franczyzobiorcami, zarówno z Polski i zza granicy. Dzięki targom wystawcy umocnią i wypromują swoją markę. Jest to ogromna oszczędność czasu, spotkanie z tak dużą liczbą potencjalnych partnerów biznesowych w jednym miejscu!