docFlow to już 14 podmiot, który zadomowił się na wrocławskim stadionie.– Atutem stadionu jest jego lokalizacja i dogodny dojazd dla pracowników, zarówno komunikacją miejską i rowerem, jak również prywatnymi pojazdami, które można bez problemu zaparkować w pobliżu obiektu – tłumaczy Magdalena Tatarczuk, dyrektor departamentu administracji i marketingu docFlow S.A. – Równie ważnym czynnikiem była powierzchnia biur, ich możliwości przestrzenne i aranżacyjne, duża otwartość projektantów na wszelkie uwagi, sugestie i oczekiwania klienta oraz cena.
Obie powierzchnie są w stanie deweloperskim, umożliwiającym najemcy dowolną aranżację przestrzeni.– Zostało już niewiele powierzchni pod wynajem – przyznaje Piotr Nowicki, dyrektor ds. marketingu i rzecznik prasowy Stadionu Miejskiego we Wrocławiu. – Kolejnym chętnym możemy zaoferować 660 metrów kwadratowych w północnej części i 530 metrów kwadratowych we wschodniej części obiektu.